فرایند الکترونیکی درخواست حذف و اضافه دانشجویان کارشناسی از طریق سامانه اداري دانشگاه
به آگاهی دانشجویان کارشناسی می رساند، با توجه به شرایط کنونی و بهمنظور کاهش مراجعات مستقیم و تسریع گردش کار در انجام امور آموزشی، در نیمسال جاری درخواست حذف و اضافه دانشجویان فقط به صورت الکترونیکی و از طریق کارتابل دانشجویان انجام خواهد شد.
مراحل انجام حذف و اضافه کارشناسی در سامانه به شرح زیر می باشد:
- حذف و اضافه طبق نیمسال های گذشته در دو مرحله انجام خواهد شد: الف) انجام توسط خود دانشجو از طریق کارتابل، ثبت به صورت دستی توسط دفتر دانشکده
- انجام الکترونیکی حذف و اضافه توسط خود دانشجو در روزهای شنبه و یکشنبه (16و 17 بهمن) طبق نیمسال های گذشته و از طریق کارتابل اداری (قسمت امور آموزشی، انتخاب واحد/حذف و اضافه) انجام خواهد شد.
- حذف و اضافه دستی که در هر نیمسال به صورت حضوری و با تکمیل کاربرگ مربوطه انجام می شد در این نیمسال در روزهای دوشنبه و سه شنبه (18 و 19 بهمن) از طریق کارتابل اداری (فرم های درخواست، سایر درخواست ها، درخواست حذف و اضافه واحدهای درسی) انجام خواهد شد.
تذکرات مهم:
- پس از تکمیل "درخواست حذف و اضافه واحدهای درسی"، گزینه "ذخیره" و "ارسال" را حتما انتخاب کنید.
- دانشجویان محترم به زمان های فوق دقت کافی داشته باشند. دسترسی لازم فقط در تاریخ های یاد شده امکان پذیر بوده و خارج از آن ممکن نخواهد بود. مسئولیت عدم اقدام به موقع بر عهده دانشجو می باشد.
- ملاک عمل جهت حذف و اضافه دستی واحدها توسط دفاتر دانشکده (در روزهای 18 و 19 بهمن)، درخواست ثبت شده دانشجو در سیستم می باشد و مسئولیت کلیه واحدهای ثبت شده در سامانه بر عهده ایشان می باشد.
- دانشجویان می توانند پس از ارسال درخواست، با انتخاب درخواست مورد نظر در کارتابل نامه و از قسمت گردش کار، از مراحل درخواست خود مطلع شوند.