تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کد 81

فرآیند الکترونیکی درخواست برگزاری جلسه دفاع و صدور مجوز دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد از طریق سامانه اداري دانشگاه

به‌ آگاهی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه هنر اسلامی تبریز می رساند، با توجه به شرایط کنونی و به‌‏منظور کاهش مراجعات مستقیم و تسریع گردشکار در انجام مقدمات دفاعیه‌‏ها، از این پس درخواست برگزاری جلسه دفاع و صدور مجوز دفاع دانشجویان فقط به صورت الکترونیکی و از طریق کارتابل دانشجویان انجام خواهد شد.
مراحل درخواست و صدور مجوز دفاع از پایان‌‏نامه کارشناسی ارشد در سامانه به ‌شرح زیر می باشد:
  1. اخذ مجوز از استاد راهنمای اول با استفاده از تکمیل کاربرگ «مجوز استاد راهنما جهت برگزاری دفاع از پاياننامه» ( جهت دریافت فرم تائیدیه کلیک نمایید.)
  2. ورود به کارتابل دانشجو، انتخاب گزینه «درخواست مجوز دفاع از پايان نامه»، تکمیل اطلاعات، الصاق فرم تاييديه استاد راهنما و فرم همانند جو و ثبت درخواست
  3. بررسی و تایید کارشناس امور مالی (پرداخت هزینه سنوات غیر مجاز، دروس افتاده و ... در صورت نیاز)
  4. بررسی و تایید کارشناس اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی (داشتن شرایط دفاع: واحدهای گذرانده، معدل و مطابقت عنوان وارد شده در درخواست با عنوان پروپوزال مصوب)
  5. تایید مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و ارسال مجوز به معاون آموزشی دانشکده
تذکرات مهم:
-دانشجویان و اساتید محترم راهنما توجه نمایند که برنامه ریزي براي درخواست صدور مجوز دفاع دانشجو بایستی به گونه اي باشد که درخواست ها حداکثر تا تاریخ 3 مهر ماه به تایید نهایی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برسند.
- کاربرگ «مجوز استاد راهنما جهت برگزاری دفاع از پاياننامه»  به امضای استاد راهنمای اول می رسد و هماهنگی با دیگر اعضای تیم راهنما بر عهده ايشان خواهد بود.
- عنوان درج شده در سامانه توسط دانشجو مي بايست عيناً مطابق با عنوان پروپوزال مصوب باشد. جهت تسريع در امور موكداً توصيه مي شود دانشجويان محترم در هنگام درخواست مجوز دفاع در ثبت عنوان پاياننامه دقت لازم را داشته باشند.
- دانشجو می تواند از طریق کارتابل خود و از قسمت «گردش كار»، از وضعیت درخواست خود مطلع شود. پیگیری مراحل تایید و رفع مشکلات احتمالی اعلامي از طرف امور مالی و اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی بر عهده دانشجو می باشد.
 

تبریز - میدان ساعت - خیابان مصلی - دانشکده معماری و شهرسازی

کد پستی : 5137753497   تلفن: 35539207-041   دورنگار :35539200-041

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.